Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

15 Februari 2011

Apa Kerja Anda Masuk Ke Blog Saya ? Kenapa ?


Apakah yang menarik dalam blog saya, sehingga anda minat masuk ke blog saya ? Tulisan saya mengenai apa ?
1. Lelong rumah & lelong kereta
2. Novel seperti Mat Burger & Hantaran 10,000
3. Agama
4. Politik dan Pilihanraya
5. Misteri, histeria dan hantu
6.Bisnes dan jimat cermat
7. Resepi dan masakan
8. Rumahtangga dan perkahwinan
9. Lain-lain.
Silalah buat undian di ruangan di sebelah. Nak tahu juga, kenapa dan apa yang orang minat. Bimbang nanti syok sorang-sorang, nak syok biarlah sama-sama syok... hehehe.

14 ulasan:

  1. ustaz, nak tanya ni....seorg lelaki yang juga suami org telah ditangkap khalwat dan telahpun selesai kes nya....namun malangnya silelaki dan perempuan masih lagi tak serik,masih lagi berjumpa dan melakukan maksiat yg biasa dilakukan sebelum ini....apa lagi yg boleh kita lakukan?si isteri rasa sangat tertipu atas janji2 sisuami tadi sebelum siisteri menyelamatkan maruah suami dimakhamah..malangnya ya ustaz....lelaki yang tak sedar2..dan susah nak berubah....apa yg perlu kita buat lagi ustaz?dan lebih malang lagi mak bapak perempuan seolah2 melepaskan terus ank perempuannya berbuat apa pun....dgn lelaki tersebut tanpa batas2 yg sepatutnya....apa pandangan ustaz? nak kena tangkap sekali lagi ke?

    BalasPadam
  2. tak tau nak vote sebab rasanya blog Tuan Kadi ni semuanya informative.. suka baca tak kira apa isu..

    tapi saya vote rumahtangga dan perkahwinan.. interesting sikit.. hehehe

    BalasPadam
  3. yea..
    setuju/sokong...

    saya pun vote rumahtangga dan perkahwinan.. interesting/teruja sikit.. al-kisah kehidupan manusia yg dikatakan.. udah menuju ke akhir zaman !!

    BalasPadam
  4. penangan man burger. ni bila lg nak sambung ni ustaz??

    BalasPadam
  5. Ar Rayah World News

    Pasti !!! Masjidil Al-Aqsa, Palestin Akan Dibebaskan

    http://ibnuyassir.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Saya memang suka membaca dan suka juga mengikuti blok2 berbentuk Islamik dan blok2 yg ada banyak pengajaran serta pelajaran yg boleh dijadikan iktibar dlm kehidupan apatah lagi dlm bab2 perniagaan dan keusahawanan lebih2 lagi jika Blok2 tersebut ditulis oleh ustaz2 atau org2 yg hidupnya berteraskan Alquran dan sunnah.

    BalasPadam
  7. saya amat berminat dgn tajuk lelong sampai rasa nk try masuk lelong rumah. tima ksih atas panduan yg diberikan...

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum W.B.T.,
    Tuan, ana dari JB....geng geng Saudara Kita, blog ini sungguh berinformasi dari semua issue dan tajuk. Kelakar ada, menarik ada, ketegasan ada....
    Tuan Tuan Kadi lain ada ker blog sebegini rupa.

    Teruskan usaha murni Ustaz semoga mendapat keredhaan Allah.

    dari saya,

    BalasPadam

Dipersilakan komen.