Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

22 Februari 2011

Cicak Pun Orang Seludup ? Kat Rumah Saya Bersepah Cicak..


Seorang lelaki Indon kantoi apabila cuba menyeludup masuk lima ekor cicak Gecko atau Pokke atau Poke selepas ditahan di Jeti Stulang Laut, Johor Bahru semalam. Rupanya harga dia tinggi sampai dianggarkan seberat 300 gram setiap seekor dan dipercayai mampu mencecah harga RM35,000 seekor di pasaran tempatan.

Cicak kat rumah saya bersepah, taknak datang ambil ker ? Dapat duit boleh kongsi berdua, boleh juga beli getah ping pong atau gam ping pong atau bola ping pong. Tapi jangan terus datang, cicak rumah saya belum tentu cicak jenis macam tu, nanti saya pulak kena pukul macam bola ping pong.

9 ulasan:

  1. assalamualaikum ustaz
    saya ingin bertanya ustaz dimana ustaz berlatih ping pong dikluang kalau boleh nak juga join sama pasal sejak pindah kluang tahun 2003 dah tak main dah dulu masa kat jb selalu juga join team maksak johor main di stor jkr jln kebun teh. sekarang saya dapat tahu diorang dah main kat hospital permai. perh lama juga tak jumpa diorang. kalau ustaz ada tempat bermain di kluang boleh le ajak saya sekali

    nama saya hasnawi bertugas di jabatan perangkaan po kluang
    no tel saya 0137769579

    BalasPadam
  2. hehe.. katanya ada penawar kanser pada cicak seperti tu.

    BalasPadam
  3. Nowee... Kluang main kat JKR dalam Kem Mahkota. Hari Isnin hingga Jumaat kul 5 petang. Jemputlah turun.

    Kat Hospital Permai JB hari Khamis hingga Ahad.

    BalasPadam
  4. ustaz。。Badminton xda ke..tuk pompuan...minat tapi...xda geng..hihi

    BalasPadam
  5. nak masuk kem tu yg masalah pasal MP kengkadang tak bagi masuk, saya dari dulu cari juga kawan nak masuk sana tapi tak berapa kenal sgt org kluang

    BalasPadam
  6. Masuk kem tu bawa kad pengenalan, beritau nak pegi JKR main pingpong, dia kasi punya.

    BalasPadam
  7. ok terima kasih ustaz nti saya cuba

    BalasPadam
  8. nowee....masuk je kem tu..cakap nak main ping pong kat jkr.....paling kuat pun dia minta ic.....dia orng belum penah tembak orang lagi...hehehe

    BalasPadam

Dipersilakan komen.