Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

06 Julai 2013

Cerita Pasal Kereta Lelong Kastam: Tarikh Tutup 15 Julai 2013 (Episod 14) Cepat Tengok...


Kepada yang berminat dengan kereta lelong kastam, bolehlah ke pejabat Kastam berhampiran dengan anda. Ada banyak kereta lelong, tarikh tutup 15 Julai 2013. Cepat... sebelum terlambat. Saya tolong iklan saja.

....BERSAMBUNG KE EPISOD 15
http://ustazkhalil.blogspot.my/2014/02/kereta-lelong-kastam-sudah-mari-lagi.html


4 ulasan:

  1. Assalamualaikum Ustaz, saya nak tahu macamana nak akses lelong kastam melalui internet sebab tahun 2004 dulu saya pernah masuk tender kereta kastam Negeri Sembilan. Iklannya saya dapat di Internet.

    BalasPadam
  2. Tumpang tanya lelong kastam 2014 bila ya ?

    BalasPadam
  3. saya nak bertanya secara peribadi kat ustaz boleh tak???

    BalasPadam

Dipersilakan komen.