Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

11 Mac 2011

Lelong Kastam Episod 8 : Lelong Kereta Tahun 2011 Muncul Kembali


Kepada sesiapa yang berminat nak tengok kereta lelong Kastam yang sekarang dibuka, katanya tutup 28 Mac 2011, masih ada masa lagi. Nak tahu lanjut,silalah datang atau hubungi pejabat Kastam berhampiran. Banyak juga kereta dilelong serentak di seluruh negara, ada murah ada mahal. Ingat, jangan lewat, nanti dah tamat tempoh.

Kat JB, boleh tengok kat stor kastam baru Larkin yang kat Pertahanan Awam yang dekat Pejabat Pelajaran Negeri tu. Ada masa pergilah datang tengok sendiri....

...BERSAMBUNG KE EPISOD 9
http://ustazkhalil.blogspot.com/2012/04/lelong-kastam-episod-9-tengok-kereta-tu.html

6 ulasan:

  1. ustaz sng ke klu nk dpt kereta lelong kastam nie...bkn dealer kereta jer ke yg selalu dpt...

    BalasPadam
  2. Insyaallah boleh dapat. Harga kena tinggi sikit, agak-agak kita boleh menang harga tertinggi.

    Untuk makluman, tauke kereta tak minat kreta lelong ni, biasa org awam yg dapat. Tauke kereta tak suka sebab susah nak jual sebab kena buat pembaikan dulu, kemudian loan bank susah.

    BalasPadam
  3. kereta kastam semua ada AP ke? Lepas beli boleh buat bank loan tak??

    BalasPadam
  4. kereta kastam semua ada AP ke? Lepas beli boleh buat bank loan tak??

    BalasPadam
  5. sy harap tuan dapat bantu saya dptkan sebuah kereta lelong kastam yang ok, sesuai dengn saya, seorang wanita sederhana yang berkerjaya. saya tidakk mahir tthg kereta, ttp sy boleh sediakan sekitar rm12 cash untuk kereta sederhana, spt toyota vios,getz,avanza(AUTO) kalau boleh trus boleh trus guna atau baiki paling minima. sy di putrajaya. keta lain yg seangkatan pun ok. apa syarat yang perlu ada utk beli?adakah deposit hangus kalau tak dapat keta?

    BalasPadam
  6. Saya tak pastilah ada AP atau tidak. Tapi dah siap daftar. Untuk loan, tanyalah bank, tapi kena bayar tunai dulu pada Kastam masa nak keluar kereta.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.