Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

14 November 2011

Masa Untuk Emas ? (Episod 10)

Semalam saya ke Kuala Lumpur, saya tertarik dengan satu buku ini dan beli. Bertajuk 'Masa Untuk Emas' tulisan seorang penulis terkenal.  Buku-buku tulisan penulis ini mengenai perniagaan dan hartanah saya memang minati dan ada dalam simpanan saya. Tulisannya menarik dan banyak memberi pendedahan kepada semua dan boleh didapati di kedai buku.

....BERSAMBUNG KE EPISOD 11
http://kadikluang.blogspot.com/2011/12/harga-emas-jatuh-merudum-betul-saya.html

1 ulasan:

  1. Sedikit kesimpulan awal yang boleh saya buat selepas baca buku dari penulis terkenal, Azizi Ali ini.

    Antaranya, pelaburan emas ada risiko untung ruginya seperti tulisan saya terdahulu. Tidak mustahil kita boleh rugi seperti penurunan harga emas tahun 1990-1999 dulu. Buku ini banyak memberikan pendedahan dan kita janganlah ghairah melabur secara membuta tuli tanpa sebarang ilmu.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.