Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

04 Oktober 2012

Baru Kenal Dua Hari, Dah Bawa Awek Balik Rumah

Lelaki ini budak sekolah menengah, katanya mengenali perempuan ini yang juga sekolah menengah melalui telefon. Mereka dari daerah yang sama tapi berlainan sekolah. Dua hari lepas kenal, lelaki ini pinjam moto kapcai abang dia dan bawa perempuan ni bersiar-siar di kawasan taman perumahan.

Bila rasa line clear iaitu waktu mak, ayah dan adik beradik dia tak ada dalam rumah, maka lelaki ini bawa perempuan ini masuk rumah dia lebih kurang jam 3.00 petang. Pintu pagar ditutup tetapi tak berkunci. Moto dia letakkan dalam pagar. Pintu sliding ditutup tapi tak berapa kemas dan tak berkunci. Gril pada sliding itu bermangga dan berlansir.

Maka mereka berdua buat projek dalam rumah tu berdua. Tapi adalah orang, yang dikenali sebagai generasi 'Y' yang buat aduan kepada pejabat agama. Dalam jam 4.30, mereka ditangkap oleh penguatkuasa sewaktu berdua sahaja dalam rumah. Mereka kata, perempuan masuk rumah tumpang buang air. Tapi entah kencing batu agaknya sampai dah lebih sejam berada dalam rumah dan mereka akhirnya dah tak ada alasan nak lepas.

Hasil siasatan, mereka mengakulah baru dua hari saja kenal memalui telefon.

2 ulasan:

  1. aduhaiii...
    baik jugak... kena cekup...
    kalu tidak.. 97.563%
    bulan Ogos 2013..
    ada 1 kes buang bayi daerah tu...
    bukan la bersangka buruk.. jauh skali berdoa..
    tp... perkara ni bukan la mustahil.. xgitu...?

    BalasPadam
  2. alhamdu lILLAH, masih ada insan prihatin yg berani buat laporan...

    BalasPadam

Dipersilakan komen.