Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

01 Oktober 2010

Lagi Suara Misteri 'Minta Tolong' di lokasi Pembunuhan Sosilawati Ladang Gadong

Sebelum ni akhbar Sinar Harian cerita pasal suara misteri ni. Esoknya pula akhbar Sinar Harian menyiarkan ulasan salah seorang mufti yang meminta supaya tidak mengadakan cerita-cerita yang boleh menjejaskan nama baik si mati.

Hari ni akhbar Utusan Malaysia pulak cerita perkara yang hampir sama iaitu kedengaran suara misteri 'minta tolong' lagi. Mana sumbernya berita ini ? Tak tahulah saya. Katanya, beberapa anggota polis yang bertugas mengawal lokasi pembunuhan kejam itu mendakwa mendengar 'suara-suara' meminta tolong hampir setiap malam.

"Mereka diganggu 'suara-suara' itu yang sayup-sayup kedengaran meminta tolong," kata sumber itu.

Menurutnya, 'suara-suara' itu biasanya muncul dari dalam ladang kelapa sawit terbabit di waktu tengah malam semasa anggota-anggota sedang berehat di pondok kecil yang dibina mereka tidak jauh dari tali air.

Tulisan lama saya Klik Sini

2 ulasan:

  1. Jika benar pun ada suara jeritan disitu, tentunya angkara syaitan yg mmg tugas memesongkan akidah umat Islam.

    Saya lebih tertarik dgn cerita budak bermain bola berdekatan sebuah rumah 'lama' dan nak dijadikan 'petunjuk' oleh Allah, tersepak pula bola melambung ke kawasan rumah berkenaan oleh salah sorang budak. Maka terlihat lah dia akan mayat seorang yg tergantung dan diberitakan pada bapa2 mereka dan direport pada polis.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.