Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

29 Julai 2011

Mahkamah Bebaskan Pelakon Norman dan Memey Tuduhan Khalwat


KUALA LUMPUR: Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di sini, pagi ini melepas dan membebaskan pelakon, Norman Hakim dan tunangnya, Memey daripada tuduhan berkhalwat tiga tahun lalu.

Keputusan itu dibuat Hakim Syarie, Salehan Yatim. Norman atau nama sebenarnya Mohamed Norhakim Zaidon, 35, dan pelakon drama, Memey atau nama sebenarnya, Suhaizah Suhaimi, 23, didakwa berkhalwat di pejabat 4-1A, Jalan UP 1/2, Taman Ukay Perdana, Hulu Klang, jam 3 pagi, 30 Oktober 2008.

3 ulasan:

  1. kes mereka ni pun dah makan masa 3 tahun..lepas nih kisah hangat akan terhala kes raja azmi-roslin hashim plak..agak2 bape tahun baru selesai yea..
    kita tak boleh salahkan mahkamah 100%..kerana mereka2 (OKT) ini juga tidak hadir ke mahkamah jika dipanggil untuk bicara...tapi sering menyalahkan pihak-pihak berkuasa melengah2kan kes mereka..kdg2 saya sendiri pening & 'panas hati' dengan mereka yang 'bermasalah' sebegini. kepada mereka yg mempunyai kes tertangguh tuh bawak2 bersabar ye..

    BalasPadam
  2. Doa dari tok utk sedara se Islam, semuga mereka segera bernikah, berniat & melaksanakan untuk menuju redha & jalan Allah. InsyaAllah bahagia dunia akhirat,

    Juga untuk kita semua. Amin

    BalasPadam

Dipersilakan komen.