Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

24 November 2009

Remaja dakwa dijadikan hamba seks bapa kandung



KAJANG: Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun dari Bandar Bukit Mahkota, Bangi di sini membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang, 18 November lalu mendakwa dijadikan hamba seks bapa kandungnya sendiri seawal usianya enam tahun. Dalam laporan polis itu, mangsa yang dirahsiakan identitinya turut mendakwa bapanya juga pernah melakukan perbuatan sama terhadap kakak sulungnya yang kini berusia 16 tahun, dua tahun lalu dan ada laporan polis dibuat ketika itu tetapi ditarik semula atas nasihat keluarga mereka.

Sumber memberitahu Berita Harian, kehidupan anak dan bapanya itu dikatakan seperti pasangan suami isteri malah remaja terbabit pernah memberitahu ibunya mengenai kerakusan bapanya itu tetapi tidak diendahkan, selain menganggap anak perempuannya sengaja mengada-adakan cerita palsu berkenaan. Bagaimanapun, rahsia itu terbongkar apabila remaja terbabit nekad menceritakan perbuatan buruk bapanya kepada kakak sulung yang berusia 16 tahun, sebelum dua beradik itu membuat laporan polis berhubung kejadian berkenaan.


Sumber berkata, bertindak atas laporan itu, polis menahan seorang lelaki berusia 38 tahun yang bekerja sebagai peniaga kecil-kecilan di rumahnya di Bandar Mahkota, Bangi bagi membantu siasatan. (Berita Harian 24 Nov 2009)







2 ulasan:

  1. mmmmmmmmmmm.....sy harap sngt bnda2 mcm nie x kan brlaku lg....bpa2 di luar sna kuatknn iman..n jauhi lah bsikan syaitan..........

    BalasPadam

Dipersilakan komen.