Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

01 Julai 2010

Persembahan Nasyid Sempena Kembara Mahkota 2010





Saya sempat ambil gambar persembahan nasyid semasa perasmian Sekolah Agama. Kg Melayu Chamek, Kluang pada 27 Jun 2010. Nasyid ini dipersembahkan di depan Sultan Johor. Kumpulan nasyid tu dari sekolah SRAB Kluang, juga akan masuk pertandingan nasyid peringkat negeri tak lama lagi, setelah berjaya di peringkat zon. Penyanyi utama tu anak saya, sebab tu lah banyak ambil gambar.

Selepas buat persembahan, Sultan panggil semua ahli kumpulan nasyid tu dan bersalaman. Anak saya kata mulanya takut nak salam dengan Sultan tapi lepas tu biasa jer.  Lepas tu saya tanya anak saya, nak tahu, Sultan tanya apa ?

"Sultan kata lagu sedap". Kata anak saya.

1 ulasan:

Dipersilakan komen.