Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

06 Januari 2012

Gadis 18 Tahun, Kenal Laki Orang 36 Tahun 4 Bulan, Terus Nikah


Lelaki 36 tahun, kerja berniaga bernikah dengan gadis umur 18 tahun, kerja pembantu jualan. Lelaki sudah ada isteri dan 5 anak. Lelaki bernikah setelah mendapat kebenaran Mahkamah Syariah. Mereka berkenalan lebih kurang 4 bulan sebelum memutuskan untuk bernikah.

7 ulasan:

  1. Ermmmm... bestnyer lelaki ni. Umur 18 X 2 = 36. Umur 36 bahagi 18 = 18. Saya pun azam tahun baru ni nak tambah isteri.

    BalasPadam
  2. Org da b'pengalaman... Kejap je dpt jodoh, sy yg bujang ni, nak ngorat pun x reti, haaha

    BalasPadam
  3. Salam,

    Sudah jodoh la tu..

    Tapi kalau orang kat kampung, sambil2 merewang mesti ada yang sok sek sok sek kata gatal..

    Tak lupa jugak ada la yang sok sek sok sek kata dah kena obat guna2..

    Hai lah manusia..

    BalasPadam
  4. salam ustaz bila nak habis citer nasib mat burger ni, lame sangat dah tunggu ni. Harap ustaz boleh tulis novel lelaki kahwin 2 pulak , hehe, thanks.

    BalasPadam
  5. kalau dah rejeki jangan ditolak, bala jangan dicari, tapi bala 'cam malang 'gak..tak berbau!

    BalasPadam

Dipersilakan komen.