Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

03 Ogos 2013

Sudah Nasibku Mat Burger (Episod 74)


Man terus mengetuk pintu bilik Syira dengan kuat. Syira ketakutan dan terus menangis teresak-esak di atas katil sambil menekapkan mukanya dengan bantal. Syira jadi takut sekiranya pintu bilik yang tak berapa kukuh itu terbuka, sudah tentu Man akan memukul Syira semahunya, fikir Syira.

"Hoi... Perempuan sial. Keluar kau sekarang!" Teriak Man.




(Tulisan ini telah dikeluarkan dari blog ini kerana telah terbit novel bertajuk 'Cinta Mat Burger'. Boleh didapati di Kedai Buku Popular seluruh negara dengan harga RM23.90. Boleh juga dapat dari saya dengan harga RM30.00 termasuk kos poslaju. Hubungi saya :                0197526122  whataps)

19 ulasan:

  1. Aku semakin geram dengan Ustaz nii...... asyik putus2 kisah mat burger ni hehehe

    BalasPadam
  2. Kalau buat drama ni dah macam Drama Bawang Putih Bawang Merah dari seberang. Panjang benor citer sampai buat peminat geram.....

    BalasPadam
  3. akhirnya..kua gak..

    BalasPadam
  4. Assalamulaikum w.b.t Tuan Kadi Kluang...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin.. Tahniah diucapkan kerana mendapat tawaran untuk menerbitkan buku ...Sebelum terima tawaran tu habiskan ler dulu cerita " Man Burger " ni.. Dari Episod 1 sampai la ni tak habis-habis lagi...Kesian pada pembaca setia " Man Burger " ni.. Tiap-tiap hari nak kena buka blog Tuan sebab tak nak tertinggal sikit pun kisah " Man Burger " ni..

    - OrangKampungKuDiSini -

    BalasPadam
  5. Ustaz. Buku cerita ini ada di terbitkan tak.. Saya nak cari lah.. Ustaz lambat bebenor nak habiskan cerita ini.. Geram pulak saya...

    BalasPadam
  6. Cepatkn la ending ny ustaz...kalau bce novel biase lmbt lmbt pn sminggu dh abes...nie dh bzaman nie ustaz

    BalasPadam
  7. Salam ustaz. Saya pengikut cerita man burger ustaz ni sebab kisah dia lebih kurang sama dgn saya. Percintaan dihalang keluarga. Alhamdulillah akhirnya saya sudah pun kahwin dgn gadis pilihan saya bulan 5 yg lepas. Tapi cerita ustaz ni tak habis2 lagi. Hehehe.. Nak jugak tau apa akhirnya man dgn yanti.

    BalasPadam
  8. tak sabar nak tgu pengakhiran cerita.......................

    BalasPadam
  9. as salam ustaz, best giler citer ni.. mana episod 75 ni ustaz? dah sampai episod 74 ni dkt link tu bagi episod 1 ler pula..

    BalasPadam
  10. dah masuk 2014....huhuhu...bila nak sambung ustaz....

    BalasPadam
  11. Hmhm mane la sambungan nya. .da nk penghujung bln january da nie. .

    BalasPadam
  12. tolong ustat tolongggg~~~ tolong sambung citer...

    tanpanama - ampang

    BalasPadam
  13. yelah ustaz..sambung le...

    BalasPadam
  14. Salam ustaz.... takde sambungan lagi ke ustaz?

    BalasPadam
  15. Ustaz sambung lagi ending x sudah cerita bagus dan menarik.klu buat filem tentu meletup ustaz.pandai buat cerita ini.saya suka.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.