Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

23 Jun 2011

Gadis 17 Tahun Dah ditebuk Tupai


Bila dah mengandung 3 bulan barulah gadis 17 tahun, tidak bekerja nak nikah. Nak nikah dengan 'tupai' tu, lelaki umur 19 kerja kilang.

Dalam usia masih muda remaja ini, bukanlah mudah untuk mendirikan rumahtangga yang bahagia. Cabaran ilmu pengetahuan, ekonomi, sosial dan sebagainya sekarang amat mencabar sekarang. Apalagi kalau pernikahan ni dilakukan secara tergesa-gesa dan terpaksa.

4 ulasan:

  1. masalah remaja zaman skg..bru nak 'ranum' senang2 bagi si 'tupai'...
    tapi kesian kt tupai sebenar..klu boleh tupai pun tk mau disamakan dirinya dengan tabiat manusia yang merosakkan anak orang..tak pasal2 tupai jugak terpalit sama...heheheehe ;)

    BalasPadam
  2. tarbiah ibubapa harus diberi keutamaan tuan...

    BalasPadam
  3. Pintu taubat sentiasa trbuka....

    BalasPadam
  4. Bertaubat lah..

    BalasPadam

Dipersilakan komen.