Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

15 Jun 2011

Perempuan Dari Kajang, Lelaki Dari JB, Ditangkap Khalwat di Kluang


Lelaki 23 tahun sedang belajar di sebuah kolej swasta di JB, manakala perempuan 21 sebagai kerani di Kajang. Pada hari kejadian, perempuan datang naik bas dari Kajang ke Kluang seorang diri. Lelaki pula naik moto seorang diri dari JB.

Lelaki ambil perempuan di stesen bas kluang kemudian masuk ke sebuah hotel hotel berdua. Pada jam 3.45 pagi, pencegah maksiat telah menahan pasangan ini kerana kesalahan khalwat. Jika sabit kesalahan kedua-duanya boleh dihukum denda sehingga RM 3,000 atau 2 tahun penjara atau keduanya sekali.

6 ulasan:

  1. Shabas dan tahniah kepada pegawai Pejabat Ugama Keluang kerana berjaya menahan pasangan ini kerana kesalahan khalwat.

    BalasPadam
  2. akhir zaman berzina berlaku secara berleluasa

    mari kita muhasabah diri

    BalasPadam
  3. datang jauh2 wat taik kt kluang....wat busuk nama kluang jer..apepun! bravoo!!! amal maaruf nahi munkar!!

    BalasPadam
  4. Eloklah mereka berkahwin bagi mengelakkan zina berulang..

    BalasPadam
  5. Selagi undang2 tidak berteraskan al quran dan sunnah,selagi itulah manusia berani melakukan kemugkaran.Setakat jel dan denda apa sangat.

    BalasPadam
  6. nie ler org selalu cakap..buah pauh delima batu..sayang kekasih hamba turutkan...lautan api sanggup ku renangi...wpun jauh beratus kilometer..totap ku gagahi...cinta rindu punya pasai..tapi tak semua yg diimpikan itu berakhirnya dengan keseronokan..cam kes nie la..sudahnya makan diri sendiri..renung-renungkan & selamat beramal ;)

    BalasPadam

Dipersilakan komen.