Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

05 Oktober 2010

Cerita Hantu Kes Bunuh, Yer Ke atau Diada-adakan ?

Kenapalah orang kita, percaya sangat cerita-cerita hantu ni. Nak bising-bising marah pun tak guna juga. Tengok tv sudahlah, bersepah cerita hantu. Sampai orang yang tak takut nak pergi bilik air pun dah jadi takut. Apa untungnya dalam zaman kemajuan sekarang, kita nak kembali semula ke zaman manusia tak bertamadun ker ?

Kes pembunuhan Datuk Sosilawati sepatutnya kita sedih dan mengiringinya dengan doa. Bukannya membuat-buat cerita tak betul sampai boleh menjatuhkan maruah simati. Cukuplah keluarga simati empat orang tu dalam kesedihan, kita nak tambah lagi dengan cerita mengarut ni. Kenapa buat cerita hantu ni ? Ker sebab dah tak ada idea untuk ditulis berkenaan kes pembunuhan ni ? Rilek ler, tunggu kes kena dakwa mahkamah nanti, larislah berita nanti.

“Mana ada hantu, saya pergi siang dan malam, tak ada apapun. Semua itu hanya untuk mensensasikan cerita saja,” kata Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar.

Beliau diminta mengulas dakwaan kononnya ada anggota polis yang menyiasat kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya diganggu makhluk halus.Terdapat cakap-cakap kononnya ada anggota polis diganggu makhluk halus ketika bertugas di Ladang Gadong, Tanjung Sepat, Banting, milik suspek utama kes pembunuhan Sosilawati dan tiga yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dipersilakan komen.