Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

01 Februari 2010

NASI AYAM SEDAP

Ini kedai nasi ayam paling sedap di Johor Bahru. Ramai pelanggan di sini dari pagi hingga ke malam. Lokasi rasa tak payah saya beritahulah, nanti penuh sangat pulak kedai ni. Sekarang pun dah penuh.




Masa ambil gambar, Indon tu tanya kenapa ambil gambar dia. Saya kata nak hantar ke Indon, hahaha....  Biasalah, usik-usik pekerja Indon ni. Saya tanya kenapa ada seekor saja ayam yang gantung. Kata dia, ada banyak tengak masak. Kat JB saya pelanggan tetap di kedai ni, paling tidak pun seminggu dua kali mesti makan kat sini.

6 ulasan:

  1. rindu pada nasi ayam yg di buat oleh arwah ayah. beliau bukan meniaga di kedai, tp mmg teror bab masakan. bahkan, mama pn byk bljr mskn dr arwah ayah. mmg nasi ayam itulah paling best dalam idup eelobor

    BalasPadam
  2. Nak tau, kedai mana, saya boleh beritau melalui email. BCN3876@yahoo.com

    BalasPadam
  3. Sorry saya tergoogle ke sini..(bukan asal KL dan jarang turun KL) Namus saya carik Kedai Nasi Ayam.. Nama dia Restoran Eka Shogi kalau tak silap... dekat Mall lama area Ampang Park (tapi bukan dalam ampang Park) tapi kat opposite Ampang Park building next ti Citibank tu... ada lagi ker Restorantu kat situ...? Dan kalau dah berpindah.. kat mana dia berpindah eh? Dulu selalu ikut brader opis ni gi Citibank.. lar nie dah 6 - 7 tahun tak pergi.. saya plak bukan jenis suka merayap kat town cam KL tu... kang cari cari kedai dah tutup.. nyesal plak..

    BalasPadam
  4. Tuan kena cuba pula Nasi Ayam Salai di Jalan Kebudayaan 18, Taman Universiti, Johor. Nasi ayam salai ala chinese style yang sangat laris, biasanya kena booking dulu jika datang lambat

    BalasPadam

Dipersilakan komen.