Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

04 Februari 2010

Sms Berantai Untuk Wanita

Pagi tadi saya menerima satu sms dari seseorang yang mungkin saya tak kenali. Sms berbunyi,

" Ya Allah, wanita yang membaca ini adalah wanita yang cantik, kuat dan sabar dan saya menyayanginya. Tolong marahkan rezeki dan marahkan kehidupannya. Begitupun jika dia melangkah, selamatkan dia. Amiin. Kirimkan ke 9 wanita yang kamu sayangi dan dalam waktu 9 minit hidupmu akan bahagia kerana 9 orang itu juga mendoakanmu. Insyaallah."

Apa tujuan sms ini ? Adakah orang yang hantar ini kenal saya atau tidak ? Adakah sms ini sudah disebar dengan luas ? Untuk apa sms ini ? ... Saya masih belum mengetahui jawapannya. Kenapa, mengapa ?

6 ulasan:

  1. Dah biasa sangat sms sebegini.. Saya terus delete... Malas nak fikir...

    BalasPadam
  2. di cipta oleh mereka yg x de kerja....

    BalasPadam
  3. saya pn ada dpt mesej ni dr kwn tp alhamdulillah dia dh potong part yang suruh kirim kt 9 lg kwn, sekurang2nya dia mahu mendoakan kita ttp tidak percaya pd 'kelebihan' jika menghantarnya pada 9 yg lain

    BalasPadam
  4. saya buat tak reti je dgn sms mcm ni..tp kalau ayat2 nye menyenangkan...saya pas kat kwn2.kire doa dari saya utk mereka..=)

    BalasPadam
  5. Dicipta oleh orang yg tak da keja .....mungkin oleh penjual reload card , coz nak bzn .....

    hehhe

    BalasPadam

Dipersilakan komen.