Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

14 Februari 2010

PAK LONG BAKAR KERETA MAK LONG

14 Feb. — Polis menahan empat lelaki yang dipercayai ada kaitan dengan peminjam wang haram atau Ah Long kerana disyaki terlibat membakar sebuah kereta milik seorang wanita di Taman Seri Rampai, Setapak, di sini, semalam. Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussien berkata kejadian sehari sebelum Tahun Baru Cina itu adalah suatu perbuatan yang tidak berperikemanusiaan dan pihak polis akan membawa mereka yang terbabit ke muka pengadilan.

"Semalam saya dimaklumkan tentang insiden terbaru di Taman Seri Rampai, Setapak yang mana kereta mangsa dibakar manakala suaminya telahpun melarikan diri bersembunyi sejak September tahun lepas.

"Jadi, seperti dulu, kita (Polis) akan terus mencari, siasat dan membawa mereka yang terlibat ke muka pengadilan ... mereka (Ah Long) semua tahu pendirian saya dalam menangani kes Ah Long,” katanya kepada pemberita pada majlis rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran MCA di Wisma MCA di sini hari ini.

Laporan akhbar hari ini menyebut bahawa kejadian pukul 1.30 pagi itu disedari oleh pembantu rumah mangsa selepas melihat dua lelaki bermotosikal membaling satu objek ke arah kenderaan majikannya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dipersilakan komen.