Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

16 Februari 2010

WRESLING : HITMAN HART KEMBALI BERAKSI ?

Penggusti bergelar The Hitman itu sudah lama menaruh dendam terhadap insiden 1997 itu, apabila bos WWE Vince McMahon dan Shawn Michaels berpakat secara sulit dengan pengadil, Earl Hebner jadi Hart tidak tahu bagaimana dia kehilangan kejuaraan dunianya. Bagaimanapun, Hart yang kini berusia 52 tahun mengakui dia sudah cukup matang dengan usia meningkat dan mahu melangkah ke depan.

Bintang legenda itu sudah memaafkan Michaels malah sudah menetapkan beberapa perlawanan seperti itu pada WrestleMania tahun ini menentang McMahon. Dia memberitahu Scripps News: “Saya mahu melangkah ke depan.
“Saya membuat kekecohan besar mengenai apa yang berlaku. Saya menulis sebuah buku mengenainya. Ada juga satu dokumentari mengenainya.

“Saya menjauhkan diri daripada WWE dalam tempoh yang lama kerana mahu menjaga harga diri saya. Akhirnya, saya fikir saya melakukan satu keputusan tepat.

“Sesetengah orang berasakan ia bukannya masa yang sesuai buat saya untuk kembali. Tapi masalahnya hanya ada seorang Bret 'The Hitman' Hart dalam dunia gusti dan dia adalah saya.

Hart menganggap penampilan semulanya pasti menjadi satu keseronokan.
“Apabila saya kembali, saya tidak tahu sama ada perkara sama dengan Shawn akan meletus kembali.

“Namun hakikatnya, Shawn amat baik dengan semua perkara yang berlaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dipersilakan komen.