Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

02 Julai 2014

Kursus Perkahwinan, Harga Istimewa Sepanjang Ramadhan, RM100 sahaja


Kepada bakal pengantin, kursus pra perkahwinan diadakan pada hari  Jumaat Sabtu 4-5 Julai 2014 dan 18-19 Julai 2014. Yuran hanya RM 100 sahaja pada bulan Ramadhan, pada bulan-bulan lain RM 120. Kursus bermula jam 8.00 pagi Jumaat di Pejabat Kadi Kluang. 

Kepada sesiapa yang nak kursus, sila daftar dulu dengan mana-mana pegawai/ kakitangan. Boleh mendaftar dengan saya melalui email Kadikluang@yahoo.com atau facebook saya 'Kadi Kluang'. Tempat terhad. 

5 ulasan:

  1. Assalamualaikum Ustaz.
    Saya nak tanya, Pejabat Kadi Kluang memamg dah tak buat Kad nikah ke? dan boleh tak kalau saya nak buat kad nikah itu dari pejabat kadi daerah atau negeri lain?

    BalasPadam
  2. Untuk makluman semua, pada masa ini, pengeluaran kad pintar nikah seperti mykad dihentikan sementara di seluruh negeri Johor. Ini berkaitan penyambungan kontrak oleh pencetak yang lama atau perlantikan pencetak kad yang baru. Kad pintar boleh dibuat selepas kesulitan ini selesai.

    BalasPadam
  3. salam,ustaz sy nk tye.time slpas nikah kan ade tok kadi bg sijil nikah sementare kpd cik suami.then berape lame sye nak kene dtg ke pjbt kadi dan ambil yg original? soalan kedua. ada nak kena bawa salinan apa apa tak? tq .

    BalasPadam
  4. 2 bulan lepas nikah. Sila bawa salinan tu untuk memudahkan urusan.

    BalasPadam
  5. assalamualaikum ustaz...bolehkah saya tau adakah kursus pra perkahwinan dijalankan di simpang renggam?

    BalasPadam

Dipersilakan komen.