Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

15 Oktober 2011

Sudah Nasibku Mat Burger (Episod 68)


Tidur Yanti malam itu ditemani dan diselubungi airmata syahdu. Yanti tak tahu berapa titis airmatanya mengalir sehingga membasahi bantal dan tuala yang dikesatnya. Kawannya di katil sebelah mensyaki sesuatu telah berlaku pada Yanti tapi tidak menegur Yanti. Sekali fikir, Yanti menyesal datang ke JB untuk berkursus kalau inilah peristiwa hitam dapat di JB.

Tulisan ini telah dikeluarkan dari blog ini kerana telah terbit novel bertajuk 'Cinta Mat Burger'. Boleh didapati di Kedai Buku Popular seluruh negara dengan harga RM23.90. Boleh juga dapat dari saya dengan harga RM30.00 termasuk kos poslaju. Hubungi saya :                0197526122  whataps)




KITA TUNGGU SAMBUNGANNYA EPISOD 69 NANTI

11 ulasan:

  1. aduh..lama nya tuan saya tunggu cerita ni.. haha

    BalasPadam
  2. dengan penuh sabar dan tabah akan di tunggu sampai novel ini habis...

    kalau di buat dalam buku pon sangup beli..

    BalasPadam
  3. Lega bila dah baca episod baru nier, jangan lama sangat Tuan Ustaz, x sabo nak tau ending citer mat burger nier..

    BalasPadam
  4. ustaz,

    yang best nyer cerita dpt baca citer man beger ni. tp yg xbest nyer ada lg smbungan. xperla ustaz, sy tggu je next episode. smbil2 tu sy bleh tadah mner2 ilmu yg ustaz curahkan dlm blog ustaz ni. smoga maju jaya yer ustaz.

    'Muner R Ibrahim

    BalasPadam
  5. slm ustadz,

    sya cadangkan buat drama sinetron atau 'soap opera'. mesti ramai peminat.

    BalasPadam
  6. lambatnyer nak habisssssss... stressssss tguuuuuu

    BalasPadam
  7. Tahniah....semoga berjaya menyambung cerita ini ya...sukses..

    BalasPadam
  8. fuh! tak sabar nak tau kisah selanjutnya....

    BalasPadam
  9. Salam utk peminat Mat Berger.
    Next Year Berger ayam/daging rege 3.00 sebijik. (mat berger tempat aku bagi tau-siap tampal harga 2012.)

    Plot Mendatar Ntah ape ape la. Cerita mcm ni elok buat novel je. Tu pun kalau ada publisher nak buat. Berjela2. Cerita Cinta terhalang ni dah banyak sangat dlm pasaran. Mcm2 latar belakang. Pasal Koperat, pasal sokolah pondok. pasal berkebun, pasal nelayan. pasal hantu pun ada org buat cerita ni.Tapi semuanya pasal cinta.
    Aku baca bab satu -5(dah start bercinta) je pass tu ada link dlm TKO klik la terus bab 68. Awal2 tu ada jugak semangat sbb cerita pasal ke azaman anak melayu utk berniaga. LAst2 kelaur jugak pasal cintan cintun. Agaknya kalau tak pasal cinta ni. masuk bab 3 dah habis kut. Sbb tak der modal ape lagi nak tulis.
    Aku bukan pengkritik, atau pun penulis ke. SPM Bahasa Melayu pun cukup makan je. Tapi kadang2 bab2 cinta ni buatkan semua org lupa & lemah. Yg pentingnya semangat juang dlm kehidupan. Ni tak pasal cinta habis, meniaga tonggang langgang, keluarga bergaduh. sampai sakit badan.
    Kita pun baca la. Ohh cinta. aku pasrah pada MU.
    Apa raa. Lemah sangat kah?
    Jangan mare ye, pandangan pribadi. Tak ada kena mengena dgn yg hidup atau yg mati, atau parti2 politik atau perniagaan nasik kukus dan jugak apam balik.
    (p/s penulis pertanyaan utk anda. sebijik berger untung bersih berapa?- kalau anda tau la.)

    Salam
    MZ

    BalasPadam
  10. mmg terbaik ustaz crite ni...lps ustaz crite mengenai mat burger dlm ceramah ustaz dlm kursus pra prkhwinan tempoh hari sy terus layari blog ustaz untuk baca cerite ni..sy dpt selami cerite ni sepenuhnya dan ada rasa insaf buat diri sy apabila sy baca cerite ni..ada byk pengajaran yg sy blh ambil...tahniah ustaz dan sy yakin crite ini adalah benar2 terjadi..dan klau ada rezeki sy nak berjumpe dgn man burger tu...sy harap ustaz dpt smbgkn cerite ini untuk kami mengetahui kesudahannya..tahniah ustaz dengan cerite yg baik..

    BalasPadam
  11. tak sokong dengan perangai syira..macam budak2 tak skolah pulak..tak baik emosi macam tu..kena la terima apa jua keadaan..

    BalasPadam

Dipersilakan komen.