Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

13 Mac 2010

MAYAT REMAJA DISUMBAT DALAM KERETA

MELAKA 12 Mac – Empat sekawan yang cuba menyembunyikan kematian seorang remaja lelaki dalam but kereta terbongkar apabila ditahan polis di Jalan Tun Razak, Ayer Keroh, di sini awal pagi tadi. Mereka yang berumur 18 hingga 25 tahun ditahan setelah memberhentikan kereta di tepi jalan, kira-kira 150 meter dari sekatan polis pada pukul 1.15 pagi.

Curiga dengan perbuatan suspek itu, polis yang melakukan sekatan jalan memaklumkan kepada unit peronda untuk membuat pemeriksaan. Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Salehhudin Abd. Rahman berkata, pemeriksaan unti peronda kemudian menemui mayat seorang remaja lelaki di dalam but kereta itu.

“Ketika ditemui mangsa, Yap Wai Seng, 18, dari Taman Seri Krubong lengkap berpakaian.
“Pemeriksaan menemui kesan jerutan di leher selain beberapa kesan luka di badan mangsa,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Tambahnya, polis turut menemui sebatang besi pendek yang mungkin mempunyai kaitan dengan pembunuhan. Polis kemudian menahan keempat-empat suspek yang dipercayai datang dari arah pusat bandar menuju ke Plaza Tol Ayer Keroh untuk siasatan lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dipersilakan komen.