Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

11 Februari 2016

Pakai Ubat Mata Untuk Taknak Pakai Cermin Mata


Tiga hari lepas, periksa mata kat kedai cerminmata kat Gaint Kuala Terengganu. Katanya mata kanan okey tapi ada silau. Mata kiri pula kena tambah power 50 dan ada silau. Tapi malasnya nak pakai cermin mata ni. Dulu masa jadi cikgu kat Sekolah Teknik Port Dickson tahun 1996 dan buat cermin mata tapi tak pakai pun. Masa tu, pakai ubat mata Qurrotaini. Terus tak pakai. Cerminmata pun entah campak kat mana dah. 

Oder Online

Hari ni saya baru bayar RM 52 dan harga pos RM 6, jumlah RM58. Esok baru pos dari Kuantan.Bukan nak promosi, tapi saya dah kenal ubat ni dah lebih 25 tahun. Rawat mata secara tradisional. Asal ubat ni dari Temerloh, sekarang dah pindah ke Kuantan tepi sungai.

Insyaallah, dapat membantu rawatan mata kita dengan izin Allah.

Artikel saya sebelum ni pasal ubat Qurrotuaini, KLIK SINI

Untuk Jadi Rakan Facebook Saya, KLIK SINI

1 ulasan:

  1. saya sakit mata kalau bawak kereta tengah panas sampai naik kat kepala, tapi bila pakai cermin mata pening kepala pulak...adooohaii seksanya bawak kereta bila panas terik, lepas tu cahaya cermin kereta depan kena pada kita...seksanya lah haiii

    BalasPadam

Dipersilakan komen.