Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

21 Mac 2010

Khalwat Dengan Janda, Bawa Anak

Dulu, masa saya jadi penguatkuasa, dalam jam 10.00 malam dapat satu aduan kes khalwat sekitar sebuah rumah flat kawasan Tampoi Johor.Bila diketuk, dibuka oleh seorang kanak-kanak lelaki. Sebelum dia buka tadi, dia main game di depan tv. Penguatkuasa masuk dan didapati ilik tidur utama berkunci dari dalam. Pintu dibuka, didapati satu pasangan di dalamnya. Bila disoal siasat, mereka bukan suami isteri.

Hasil siasatan mendapati, itu rumah perempuan yang ditangkap itu, iaitu rumah sewa, dia bekerja swasta di Jb. Dia janda mempunyai anak 2 tapi tak tinggal bersamanya, duduk seorang diri.

Sebenarnya kes ini, lelaki itu umur 40-an datang ke rumah perempuan ini membawa anak lelakinya berusia 8 tahun, baru sekolah darjah dua. Rumahnya tak berapa jauh, dalam lingkungan 5 km iaitu sekitar Skudai. Dia bawa anaknya, kemudian diberi umpan main game depan tv dan dia berkhalwat dengan janda itu dalam bilik tidur perempuan itu. Waktu mereka berdua dalam bilik, anaknya dibiarkan leka main game.

Tujuan lelaki ini bawa anak ke rumah janda ini untuk orang lain tidak syak. Kononnya mereka suami isteri. Lagi satu yang paling penting, bawa anak ini untuk berselindung dari isteri lelaki ini supaya tak syak laki  menggatal cara perempuan lain. Kalau keluar lama-lama bawa anak, takkanlah isteri nak syak buat kerja macam ni. Tapi sepandai-pandai suami buat kerja ni secara senyap, akhirnya tumpas juga di tangan penguatkuasa.

2 ulasan:

  1. hahaa rasanya cara ini Meoooww lagi berpengalaman ..hhee teknik dan tektik.
    Tapi Meowwwr cari anak Dara yang fressh..saja.

    BalasPadam
  2. kesian wife dia..kene tipu sampai mcm tu...
    wallahualam...

    BalasPadam

Dipersilakan komen.