Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

04 Oktober 2012

Kisah Kereta Lelong Kastam : Saya dan Kereta BMW (Episod 12)



Saya cadang nak ambil borang tu, buat bank draf dan hantar semula hari Isnin. Saya di Kluang dan nak hantar kat JB, maka nak siapkan satu harilah ikut rancangannya. Bagaimanapun, hari Isnin tu saya tak jadi pula pegi JB sebab ada kerja sikit. Lagi pun tak berapa kisah sangat, rasa masanya masih lama lagi.

Esoknya, Selasa saya cuti dan pergi JB dengan kawan saya. Sampai di Kastam Larkin dalam jam 11.45, saya minta kawan saya tu naik ambil borang. Saja suruh dia sebab saya nak tunjuk muka masa hantar nanti. Ambil borang orang lain pun boleh.

Tapi, lama juga saya menunggu kat dalam kereta, member tu tak muncul-muncul. Ke mana dia ? Sesat ker ? Dah dekat 30 minit menunggu, baru kawan saya tu turun dengan gelabahnya. Apa terjadi ? Dia tak bawak borang yang saya ambil pun.

Kenapa yer ?


3 ulasan:

  1. ada buka lagi ker lelong kastam ni... bila tarikh tutup...

    BalasPadam
  2. Salam Ustaz..nk tanya sikit..boleh x kreta lelong kastam dijual balik di kedai2 kereta..t.kasih

    BalasPadam
  3. Boleh kalau tauke kedai tu nak beli. Tak boleh kalau tauke tu taknak beli.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.