Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

25 April 2015

Kalau Dah Jodoh Lagi


Ada satu program ni kawan saya edarkan jemputan program tu dalam whataps iaitu program "Kalau Dah Jodoh Lagi". Antara ahli panel adalah seorang pelakon dan pengacara radio yang ada 4 isteri. Panel kedua pensyarah yang saya kenal dan saya tak pastilah isteri dia berapa. Panel ketiga pula adalah pelakon yang saya tak kenali dan lagilah saya tak tahu dia berpoligami ke tak. Seorang lagi ahli panel yang boleh menyebabkan 'runtuh stadium' tapi tidak dipanggil adalah Uztaz Azhar Idrus yang ada 3 isteri. Tentu banyak rahsia boleh dapat dalam forum ini.

Tapinya, program ni bukan kat Johor dan tak dapatlah saya pergi sebab jauh. Kalau saya pergi pun bukan nak apa, bukan ada apa-apa makna, cuma suka tengok orang ramai-ramai.Menarik tajuk ini. Kalau program itu berdekatan, mungkin juga ada isteri yang tahu program ini tetapi sengaja tak beritahu suami dia. Mungkin juga ada isteri yang ajak balik kampung, katanya ada kenduri dan segala bagai supaya suami dia tak pergi. Si suami yang pergi juga, agaknya ada yang kata dia nak pergi jumpa kawan di kedai mamak tapi rupanya pergi ke program ini.

Hehe... macam-macamlah yer. Kalau Ustaz Kazim ada program "Kalau Dah Jodoh" yang berjaya menarik ramai penonton, rasanya program "Kalau Dah Jodoh Lagi" lebih ramai lagi peminatnya.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Dipersilakan komen.