Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

14 April 2015

Budak Perempuan Tingkatan Tiga Kena Tangkap Bersama 5 Lelaki


Pagi tu dalam jam 7.00 pagi, mak budak perempuan ni hantar ke sekolah naik moto. Sampai di pintu sekolah, rupanya perempuan ini tak masuk sekolah. Sebaliknya dia naik moto seorang lelaki untuk pergi ke bandar dalam 4 km dari sekolah dia. Mereka berdua terus masuk ke bilik hotel tingkat atas. Dalam bilik itu sudah ada 4 orang lelaki. Rupanya malam tadi, lelaki 5 orang ini sudah bermalam di bilik hotel ini dengan sewa RM100 yang bayar kongsi-kongsi. Bilik ini siap dengan 2 katil besar dan satu katil kecil.

Penguaatkuasa JAIJ dapat aduan dari orang awam (dirahsiakan ketat-ketat) dan bergegas ke bilik hotel berkenaan jam 8.45 pagi. Maka kena tangkaplah seorang budak perempuan umur 14 tahun, masih bersekolah tingkatan tiga, bersama 5 orang lelaki dalam bilik itu. Lelaki berkenaan berumur 16-19 tahun, kebanyakannya bekerja di kedai makan dan ada yang tidak bekerja. Perempuan ini mengaku mengenali ke semua 5 lelaki ini dan sering berhubungan dalam whataps.

Apabila dibawa ke Pejabat Agama, masing-masing perlukan penjamin dari kalangan ahli keluarga. Emak perempuan ini yang datang jamin dan dah tentu mak dia terkejut besar kerana dia yang hantar anak dia pegi sekolah naik moto pagi tadi.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Dipersilakan komen.