Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

25 Jun 2011

Kluang Johan Ping Pong Terbuka Melayu Johor Siang Tadi


Hari ini hari bersejarah bagi saya selaku pemain bagi pasukan ping pong Kluang apabila muncul johan pertandingan Terbuka Johor 2011 dari 18 pasukan yang bertanding.

Dalam perlawanan akhir siang tadi, pasukan Kelab Ping Pong Melayu Kluang mengalahkan Kelab Ping Pong Melayu Johor Bahru dengan kiraan  2-0 dalam perlawan sengit dan mendebarkan. Saya turun sebagai pemain kedua untuk mencatat kemenangan seterusnya mengesahkan kejuaraan untuk Kluang. Sebelum itu, Kluang muncul juara kumpulan, seterusnya melangkah ke suku akhir, separuh akhir, kemudian ke final.

Satu kenangan juga apabila saya menyingkirkan beberapa pasukan dari Johor Bahru yang pernah saya wakili dulu semasa saya di Johor Bahru. Ini semua adalah adat bersukan dan bertanding,  walaupun berdepan kawan sendiri yang dulu pernah bermain satu pasukan dengan saya. 

Pertandingan berlansung di DJ Sport Johor Bahru, dengan penyertaan 18 pasukan bertanding. Semoga kelab-kelab ping pong Melayu terus aktif dalam penganjuran pertandingan ini.

8 ulasan:

  1. Tahniah, harap ada peluang utk stroke bersama pulak nanti :)

    BalasPadam
  2. siapa2 yang ade masa lapang jom la sparing sekali sekala.... mane taw klau dah rapat boleh wat team... hehe

    saya duduk pasir gudang... tiap ujung minggu main ping pong kat permas jaya,johor

    kol la saya ye h/p:012-7537304 (mohd akmal)

    BalasPadam
  3. Salam Tuan.kalau free nak ajak friendly ping pong. Dari hospital Kluang

    BalasPadam
  4. Salam Tuan... Sy Ishak dari Hospital Kluang.. Bila boleh kita friendly match ping pong.

    BalasPadam
  5. En. Ishak Ali... Sila hubungi saya segera melalui facebook, taip "Kadi Kluang" dan add saya.

    BalasPadam
  6. saya mau joint sama jika masih aktif

    BalasPadam
  7. Boleh datang ke Telekom Kluang. Star2 Melayu ada di sana. Ahad hingga Khamis jam 5 petang.

    BalasPadam
  8. Boleh datang ke Telekom Kluang. Star2 Melayu ada di sana. Ahad hingga Khamis jam 5 petang.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.