Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

11 November 2011

Syok Sangat Tengok Keputusan Nombor Ekor, Pakai Kanta Lagi

r

Satu hari dalam jam 7.30 malam, saya berhenti di sebuah kedai jual buah tepi jalan. Dari dalam kereta, saya nampak seorang lelaki sedang tengok keputusan nombor ekor melalui satu kertas. Yang saya syok tengok, dia pakai kanta yang bulat tu untuk nampak nombor besar sikit. Tapi saya rasa, dia tak kena pun walaupun satu nombor, nampak sugul dan tak ceria saja. Kalau kena, kan melompat.




1 ulasan:

  1. Terima kasih Tuan Kadi... Tadi sampaikan khutbah Jumaat di Masjid Kampung Melayu Kluang, tempat saya tu. Tahniah..khutbah yang penuh semangat. Harap Tuan Kadi dapat berkhutbah lagi di Masjid Kg Melayu.
    ...Salehudin.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.