Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

03 April 2011

Anak Sama Bapak Curi Kereta


KLUANG - Bapa dan anak serta seorang lelaki yang sedang menjalani hukuman buang daerah adalah antara enam suspek yang ditahan polis pada serbuan 29 Mac lalu, kerana disyaki terbabit dalam sindiket mencuri kereta lama jenis Datsun dan Nissan Sunny di daerah ini.

Ketua Polis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Mohd Fawzi Arsyad berkata, dalam serbuan kira-kira jam 10 malam, polis berjaya menahan anak beranak itu di Kampung GSA, Chamek yang sedang sibuk meleraikan dan memotong kenderaan jenis lama yang dicuri.

“Hasil soal siasat terhadap dua beranak itu, polis sekali lagi membuat serbuan di lokasi berhampiran dan menahan dua lelaki yang menganggotai sindiket berkenaan.

“Seorang daripada dua suspek itu adalah pemuda berusia 21 tahun dari Perak yang sedang menjalani hukuman buang daerah,” katanya dalam sidang media yang diadakan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kluang, semalam.

Katanya, polis juga menhan dua lagi ahli sindiket berkenaan yang sedang bermain snuker sekitar daerah ini kelmarin (30 Mac) hasil siasatan yang dilakukan.

1 ulasan:

  1. kalau buang daerah agak-agaknya pasni depa mencuri tak kat daerah lain tak? Macam-macam peel manusia sekrang ni. Bapak Borak anak rintik...
    'teringat kawan saya ni dia perli orang yang cerita pasal kes babi " pasal babi kecoh tapi pasal zina depan mata rilek pulak"
    Dia tak paham yang pasal tak jaga makan nila zina pun merebak2..tak jaga rezeki untuk anak-anak nila punca anak-anak degil dan jahat. Nauzubillah.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.