Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

16 Januari 2010

Sakit Perut Luar Biasa

Saya sekarang kat Chenor, Maran, Pahang. Pagi tadi kul 9.00-11.00 pagi ceramah di Kluang, kul 2.00 -3.00 petang ceramah di Muar, lepas tu terus ke sini. Sampai dalam kul 7.15 petang.

Tadi baru keluar makan tomyam dengan pakcik saya kat Temerloh. Sebenarnya, hari ini saya baru makan nasi sejak hari selasa, dah 5 hari. Selasa tu kena cirit birit, ingatkan biasa rupanya melarat sampai hari ini. Doktor kata, saya keracunan makanan. Tadi kat Muar, ada orang tu tegur saya kata saya dah makin kurus. Mana taknya, 5 hari tak makan nasi. Kalau makan, pasti ada panggilan kecemasan ke tandas. Tadi sempat singgah di Bahau, beli ubat farmasi, ubat tertinggal di Kluang rupanya.

Cerita dengan orang pejabat saya, adik dia pun kena sakit perut macam saya sampai seminggu baru baik. Adik dia tu sampai pergi 2 klinik swasta kemudian ke hospital. Kat hospital kena masuk air dalam badan. Kawan isteri saya pun sama, ada juga yang kena sakit perut kat Kluang. Alhamdulillah, nampaknya hari ni dah semakin sihat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dipersilakan komen.