Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

20 Mei 2010

Niaga Baju Bundle Untung ?

Salam...

"Maaf sekiranye email saya nie m'ganggu...actually saya  dari Johor Bahru... Semalam saya ada terbaca satu petikan dari blog Mazidul Akmal Sidek pasal bundle...then saudara ada komen tentang artikel tu yang mengatakan saudara tahu tempat borong bundle berdekatan ngan area saudara..."

"Jadi kalau xkeberatan bole xsekiranya saya tahu kat mana tempat tu sebab saya berniaga online jual baju bundle kanak & sekarang saya pun tengah mencari pembekal baju bundle yg cantik2 & berkualiti...Jadi saya harap kalau saudara sudi bagitahu saya kat mana area bundle tu yea..huhuhuhu....

Harap sgt dpt info dari saudara...sekiranya saudara sudi just balas email saya nie atau bole berhubung ngan saya no tel..."


Ulasan:

Nampaknya niaga baju bundle ni menguntungkan. Memang untung, kalau saya beli tshirt RM 10 dapat 4 helai baju berjenama terpakai. Kalau saya nak beli di luar yang baru, harga sampai RM 60 sehelai jadi 4 helai RM 240 kalau ikut jenama tu.  Kalau macam saya, baju ni sesuai untuk bersukan. Kalau macam saya ni main ping pong, sehari 3-4 helai baju dah tentu kena tukar sebab berpeluh. Sehelai baju mana cukup sehari. Nak join saya main ping pong, boleh datang setiap petang di kem Mahkota Kluang. Ada orang malu nak beli baju bundle ni, tapi pada saya tak.

Pengirim email ni nampaknya berniaga melalui internet lak tu. Tentu dia dah lama niaga dan dah nampak keuntungannya.

Jawapan:

Terima kasih. Saya beritahu melalui email.

9 ulasan:

  1. Dasyat dah skarang yek.Jual bundle gune internet dah tu....

    BalasPadam
  2. Bundle dah maju skang ni....perniagaan internet mmg sgt mudah dan kdg2 bleh menguntung kan...yg pastinya pembeli perlu yakin dgn barang yg akan sampai.
    perniagaan internet memerlukan kejujuran yg tinggi daripada pihak penjual.
    layarilah ke http://rimautokakpedang.blogspot.com....

    BalasPadam
  3. salam..ustaz..sy pun suka jalan kedai2 bundle..
    hehe emm tapi kat kluang ni tak pernah jumpa lagi la kedai bundle..nak cari kasut ank2..kalau beli yg baru mau ram30keatas....budak2 skrg ni..pakai kasut sekejap je..ank 4 org dah berapa..hehe
    nak tau gak tempatnya di mana..huhu

    BalasPadam
  4. Saya berminat utk mencari supplier bagi baju2 bundle lelaki dn wanita. Harap bantu saya untuk mendapatkan supplier yang murah ya. T.Kasih

    BalasPadam
  5. harap email kepada saya dialamat Saraqistina80@yahoo.com. Terima kasih

    BalasPadam
  6. Saye suply pakaian sukan nike n adidas..harga n penghantaran bleh bincang..hubungi saye man 0138179707..salam..

    BalasPadam
  7. Atau email kat mohd.aiman52@gmail.com

    BalasPadam
  8. Nak bukak Kedai Bundle tp xda modal Huhu..ada barang Bundle hanya jual online je skrg

    BalasPadam
  9. Saya ingin menjual semua barang bundle 1 kedai penuh...lengkap....kpda yg ingin memulakn peniagaan dgn modal yg sgt minimum bley hubungi 0177405024....hairi

    BalasPadam

Dipersilakan komen.