Pengarah Urusannya, Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamad Tahir, berkata keselamatan pelanggan merupakan yang paling penting bagi syarikat dan panggilan semula itu merupakan komitmen pengurusan untuk menyediakan perkhidmatan berkualiti kepada pelanggan.
09 Oktober 2010
Panggilan semula Gen2, Satria Neo sebahagian komitmen Proton, Harap-harap begitulah
Pengeluar kereta nasional Proton Holdings Bhd Proton menganggap langkahnya memanggil semula model Gen2 dan Satria Neo ekoran kerosakan bahagian komponen sebagai satu tindakan positif, dengan menyatakan ia tidak akan memberi kesan buruk kepada prestasi syarikat.
Pengarah Urusannya, Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamad Tahir, berkata keselamatan pelanggan merupakan yang paling penting bagi syarikat dan panggilan semula itu merupakan komitmen pengurusan untuk menyediakan perkhidmatan berkualiti kepada pelanggan.
Pengarah Urusannya, Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamad Tahir, berkata keselamatan pelanggan merupakan yang paling penting bagi syarikat dan panggilan semula itu merupakan komitmen pengurusan untuk menyediakan perkhidmatan berkualiti kepada pelanggan.
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Gen2 abah ceq slalu ada masalah dengan tingkap dia..
BalasPadam